19 תשובות
לא הבנתי אץ השאלב
אנונימית
שלא ילכו עירומות. כמו שגברים לא צריכים ללכת עירומים.
כל עוד איברי הרבייה, שכל אחד ילבש מה שהוא רוצה.
אין גבול. שכל אחת תלבש מה שהיא רוצה
בתנאי שהיא לא ערומה אז הכל טוב
שואל השאלה:
יש גבול
אנונימית
כל אחד אחראי על הגוף שלו.
אנונימית
אין גבול.

אבל לאף אחת (כמעט) מטבעה לא נעים ללכת חושפני מדי.

רק ברגע שיש אנשים שאומרים לה איך ללכת, היא תהיה בעלת נטיה ללכת חשוף.

בכל מקרה, הלבוש הסולידי זה טייץ וגופיה.

אם מישהי הולכת עם התחת בחוץ, זה כבר טעם רע. כמו "זונה".
אנונימית
גברים הולכים בלי חולצה בקיץ, בפארקים וכו'.

לדעתי כולם צריכים להיות לבושים. זו קידמה.

אבל לא לכסות את הגוף כי איש דת אמר, אלא כי את רוצה!
אנונימית
שואל השאלה:
לאנונימית שלא הבינה את השאלה אז כאילו נגיד מישהי לובשת משהו אז מה הגבול לטעם הטוב של חושפניות
אנונימית
למה? אני דווקא אוהבת בנים בלי חולצה בקיץ(:
אנונימית
שואל השאלה:
כמו שבנים אוהבים בנות בביקיני
אנונימית
כל אחד מה שהוא אוהב
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל שאלתי אתכם נגיד אתם לא תצאו עם חוטיני נכון? לא שאלתי בכללי שאלתי את דעתכם ומה הגבול גם שלכם.
אנונימית
לכל אחת יש גבול שונה
מישהי יכולה להגיד שהיא לא לובשת גופיות, מישהי אחרת לא לובשת חולצות בטן, מישהי אחרת לא לובשת מחשוף וכו
הגבול שלי הוא מכנסי תחת וחולצות שהן כמו חזיות השאר סבבה בעיניי
אנונימית
אני נגיד כן אצא עם שורט ועם חולצה שיש לה מחשוף קטן וחלק יש לי חולצות בטן..
אבל בכללי הבגדים שלי לא חשופים
שואל השאלה:
הנה זו תשובה
אנונימית
אני באה מירושלים ואני יודעת שהקוד לבוש כאן הוא לא כמו בתל אביב, אז בירושלים לדעתי הגבול זה כבר מכנסיי דפוקותי נהיים מביכים, ומחשוף ברמה של ביקיני גם מביך ובכללי כל הטרנד של חולצת בטן שנגמרת בחזה ורואים את החזיית ספורט מתחת/ להתסובב עם חזיית ספורט ברחוב מחוץ לתחום פה
מצידי רק שלא יראו את האיברים וזהו
אני אישית מתלבשת יחסית לאחרות בסביבה שלי ממש חשוף, אני אוהבת את איך שאני נראית ככה וזה נותן לי הרגשה טובה עם הגוף שלי, אני לא חושבת שיש גבול לאיך שאת מתלבשת, כי סך הכל זאת את עצמך, הבחירה היא שלך, אני לא אומרת לצאת עם תחתונים מהבית, אבל כל דבר שאת אוהבת ללבוש ומרגישה טוב איתו- מבחינתי מתקבל, אצלי אישית אין כל כך גבול, המכנסיים שלי הם קצרים מאד ואני לובשת חולצות באורך חזייה, אני מרגישה עם זה טוב, וזה בסדר, כי זו הבחירה שלי
כמו שכולם אמרו כל עוד לא ערומה איך שבא לה