2 תשובות
מכתב ניחומים? או ככה את מודיעה להם?
תספרי כמה טוב או היה, איזה אבדה זו וכאלה
תספרי כמה טוב או היה, איזה אבדה זו וכאלה
שואל השאלה:
זה מכתב ניחומים.. אני לא יודעת מה אני אמורה לרשום למשפחה שאיבדה את אותו הבן אדם.
זה מכתב ניחומים.. אני לא יודעת מה אני אמורה לרשום למשפחה שאיבדה את אותו הבן אדם.
באותו הנושא: