18 תשובות
לא, דווקא אחלה, פעם שנאתי, עכשיו הכל טוב
לא
שונאת בית ספר בכללי
כן
כיף ששנה הבאה אני עוברת (:
אנונימית
שונא כל בית ספר
מאוד את לא מבינה כמה אני שונאת להיות דקה במקום המסריח הזה, באמת בחיים לא שנאתי בית ספר עד שהגעתי לבית ספר הנוכחי שלי ואני שונאת את הכל את המורים ואת התלמידים באמת, למורים כל כך לא איכפת מהתלמידים, המורים מתנהגים בצורה מגעילה, בכללי מאוכזבת מאוד מהבית ספר הזה. מזל שאני תכף מסיימת..
כן
מזל שחודש הבא מסיים
הבית ספר סבבה אבל הלימודים לא
שואל השאלה:
sweet tweety אני כל כך מזדהה איתך גם אני במצב שלך אבל יש לי עוד זמן עד שאני אסיים מקווה להתקבל לבית ספר אחר
אנונימית
כן לבית ספר לא אכפת מהתלמידים והמחנכת שלי מתנהגת עלינו כמו טיפשים
מאוד
מקווה להתקבל לבית ספר אחר שנה הבאה
לא
לא
ביסודי שנאתי את הבית ספר שהייתי בו
לא כל כך יודעת אם אני שונאת.... למרות שלא כל כך בא לי להגיע לשם כל יום
אממ כן. התלמידים דווקא סבבה, אבל הסגל של המורים והמנהלת נכים בראש
לא את הבית ספר, את התלמידים בו