4 תשובות
לא יש הרבה
קחי נרוסין שזה פצצה, אדויל גם מעולה
קחי נרוסין שזה פצצה, אדויל גם מעולה
מניחה שלא רק את, לי באופן אישי לא הועיל.
כן, לי כלום לא עוזר במחזור:/
לי לא עזר
באותו הנושא: