8 תשובות
ההורים מוציאים אני תמיד מקבלת כסף מהחגים
מכניסה יותר
מכניסה יותא ממוציאה. למזלי
ואו רק אני לא הבנתי? חחח
אנונימית
אני מוציא יותר ממה שאני מכניסה (וזה 2 משכורות) אבל משתדלים להוציא לפי הכיס (בעלי מאודד מחושב אני פחות) יש לנו על הראש משכנתא, חשמל, מים, גז, מעון, לקנות מזון לבית זה רק ההוצאות החודשיות, המותרות זה לימודים (אני לומדת לתואר), תספורת, בגדים, מסעדות, טיולים בשישי שבת.. אבל מנסים לחיות לפי הכיס חחח יותר נכון אני מנסה לחיות לפי הכיס כי כל דבר אני רוצה לקנות (בעיקר בגדים לילד או לבעלי כל מיני שטויות לבית)
אני מכניס יותר, לא מוציא ככ הרבה (לא כי אני קמצן, פשוט אין לי על מה)
משתדל להכניס יותר משאני מוציא
כרגע לא מכניס ולא מוציא