10 תשובות
שואל השאלה:
ראיתי אבל לא הבנתי כלום
ראיתי אבל לא הבנתי כלום
השואה הייתה חייבת ליקרות ושש מיליון יהודים היו חייבים למות כדי ששמונה מיליון יהודים וזה רק ימשיך לעלות יהיה להם איפה להיות ולא הייתה מדינה יהודית בלי השואה אף מדינה לא הייתה מאשרת הקמה מדינה יהודית בלי השואה
השואה לא קרתה סתם, היו דברים (מצד עם ישראל) שקדמו לה. ה' ראה שעליו לעורר את עם ישראל בדרך כזאת, כמו שהוא הזהיר אותנו בתורתו הקדושה.
מציע ללמוד קצת נבואות על השואה:
http://www.yahadoot.net/item.asp?id=583&cid=12
http://www.yahadoot.net/item.asp?id=397&cid=13
http://www.yahadoot.net/item.asp?cid=12&id=582
מציע ללמוד קצת נבואות על השואה:
http://www.yahadoot.net/item.asp?id=583&cid=12
http://www.yahadoot.net/item.asp?id=397&cid=13
http://www.yahadoot.net/item.asp?cid=12&id=582
הנה הוא הפסיק אותם!
אני מאמין בשמש גם כשהיא שוקעת
אני מאמין באהבה גם כשאני לא מרגיש אותה
אני מאמין באלוקים גם כשהוא שותק
(נמצא כתוב על קיר במחנה השמדה)
אני מאמין באהבה גם כשאני לא מרגיש אותה
אני מאמין באלוקים גם כשהוא שותק
(נמצא כתוב על קיר במחנה השמדה)
אנונימי
מה לעשות שכולם נענשים כשרק מיעוט חוטאים
מה לעשות שכולם נענשים כשרק מיעוט חוטאים
זה אולי לא הוגן מבחינתך אבל זה האופן לעונש
לך תתווכח עם אלוקים בעניין הזה...
בכל מקרה השואה מוזכרת בתורה כחטא על העוונות,אם לא היו חוטאים לא היה שואה אבל מצד שני גם לא היתה מדינה
לך תתווכח עם אלוקים בעניין הזה...
בכל מקרה השואה מוזכרת בתורה כחטא על העוונות,אם לא היו חוטאים לא היה שואה אבל מצד שני גם לא היתה מדינה
אנונימי, "כיון שניתן רשות למשחית אינו מבחין בין צדיקים לרשעים, ולא עוד, אלא שמתחיל מן הצדיקים תחלה שנאמר (יחזקאל כא) "והכרתי ממך צדיק ורשע" (בבא קמא ס ע"א) . בהמשך הגמרא אומרת שיש בזה גם טובה לצדיק: "בכי רב יוסף: "כולי האי נמי לאין דומין?" - א"ל אביי: "טיבותא הוא לגבייהו, דכתיב (ישעיהו נז) "כי מפני הרעה נאסף הצדיק" (בבא קמא ס ע"א).
מה גם, שהצדיקים נתפסים שיכלו להוכיח ולא עשו את זה. ה' יודע מה שהוא עושה.
מה גם, שהצדיקים נתפסים שיכלו להוכיח ולא עשו את זה. ה' יודע מה שהוא עושה.
omer&man, התינוקות לא שייכים בלחטוא, אב להקב"ה לאוקח אותם כמשכון (עיין באור החיים על שמות כב, ה). חוץ מזה, יש גם חשבונות של הגלגולים.
omer&man, אתה אדם בעל בחירה, ולכן אין לך זכות להרוג אותם, ובפרט שאתה עובר פה על "לא תרצח" (שמות כ, יב; דברים ה, טז).