34 תשובות
כן
המחזור שלך יהיה נורא ובצורות שאת אפילו לא מדיינת לעצמך, יהיה לך פתאום מחזור כל שבועיים, ארוך יותר, כואב יותר
ולפני זה יכאב לך נורא ויהיה לך מחזור מדומה
שואל השאלה:
?? אבל אני עושה את זה רק עוד פעם אחת
אנונימית
זה לא משנה
אסור בתכלית האיסור לקחת עוד פעם במרווח של פחות מחודש
שואל השאלה:
אני חייבת.-.
אנונימית
תאמיני לי עדיף שלא
כמה ימים את מהמחזור?
שואל השאלה:
המחזור שלי הרגע נגמר ...
השתמשתי בפוסטינור ב17.4
וליתר ביטחון אני רוצה לקחת שוב מחר פעם אחרונה
אנונימית
שואל השאלה:
חישבתי, יש סיכוי שאכנס להריון רק אם החודש המחזור שלי יקדים בשבוע. ויש סיכוי כזה תיאורטית, אני בלחץ קצת.
אנונימית
זה לא משנה אם זה פעם אחרונה או שנייה או שלישית
אני אומרת לך עדיף לך לטובתך לא לקחת
אם רק סיימת מחזור אז את עוד לא פורייה, אז טכנית את לא יכולה להיכנס להריון
יש סיכוי שהמחזור שלך החודש יהיה לא סדיר בגלל הפוסטינור הקודם
שואל השאלה:
כן אבל זרע יכול לחכות 5 ימים ברחם
אנונימית
רק אם כבר בחלק של הפוריות, אם לא אז זה 3, משמע עד לביוץ הוא ימות
בכל מקרה תתחילי להשתמש באמצעי מניעה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת ? איך רק 3
אנונימית
כי מתברר שהנרתיק עויין לזרע בזמן שאין ביוץ קרוב, כלומר הוא הורג אותו עם רמת הph
שואל השאלה:
ומה עם יהיה לי ביוץ ב7 לחודש ? זה אומר 5 ימים אחרי הסקס, ואז זה אומר שאני כן כבר פורייה
אנונימית
את יודעת מתי הוא בדרך כלל ביחס למחזור אצלך?
שואל השאלה:
המחזור שלי בדרך כלל מגיע אחרי 31-33 ימים, בדרך כלל מאחר קצת.
דרך אגב את יכולה לשלוח כתבה ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט דואגת כי אם החודש הוא יקדים בשבוע למשל, הביוץ יגיע שבועיים קודם, זאת אומרת בשביעי לחודש
אנונימית
ביוץ לא יכול להקדים בשבועיים
תקשיבי פשוט אל תעשי את זה לעצמך, את לא רוצה מחזור פעם בשבועיים וכאבים מטורפים
שואל השאלה:
את בטוחה שזה באמת מה שיקרה אם אני בסך הכול אשתמש בה פעם אחרונה בחיים מחר?
אנונימית
כן
כי זה לא משנה שזאת פעם אחרונה
אלא העניין הוא שזה בהפרש של פחות מחודש, זה רע מאוד!
אין שום מניעה להשתמש יותר מפעם או פעמיים בחיים, אבל ממש לא בהפרש של פחות מחודש
שואל השאלה:
אני חושבת שאני בכל זאת אקח פעם אחרונה מחר. זה כמעט חודש אחרי.. 12 ימים פחות מחודש
אנונימית
אני באמת משתתפת בצערך על מה שיקרה לך אחרי זה
שואל השאלה:
תפסיקי את סתם מלחיצה
אנונימית
שואל השאלה:
כמה פעמים בכלל לקצת פוסטינור שאת כל כך בטוחה בזה
אנונימית
אני מזהירה כי זה מה שקרא לי לפני שקראתי שאסור
מקווה שזה לא יקרה לך אבל סביר להניח שכן
זה לא קשור לכמות הפעמים
שואל השאלה:
כל כמה זמן את לקחת
אנונימית
לא לקחתי את זה קבוע
אבל יצא שלקחתי פעם אחת בהפרש של חודש ואז כל מה שאמרתי לך קרה, עברה שנה וחצי ועדיין כואב לי המחזור יותר ממה שכאב לפני זה
שואל השאלה:
המחזור שלי בכלל לא כואב
אנונימית
זה לא קשור, אני במשך 3 חודשים קיבלתי מחזור פעם בשבועיים
ולא היה סדיר שנה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא היה סדיר
אנונימית
טוב אני כבר נתתי לך את כל המידע שיכולתי, תעשי מה שאת רואה לנכון
אסור פעמיים בחודש
יש מחזור סדיר שהוא מספר מסוים של ימים (החודשי) וגם הווסת אותה כמות ימים כל הזמן
ומחזור לא סדיר זה אחד שהוא לא כזה