3 תשובות
בחרת ביבי=פתחת מקלט

שמרו על עצמכם בבקשה
חוץ מזה שאני ממש מעריצה אותם על זה שהם שם ולא עוזבים
אשמתכם. בחרתם ביבי, בחרתם להמשיך ב"שגרה" הזו.
אנונימית
אני מצטערת שאתם נאלצים לחיות במציאות לא אפשרית, אני מקווה שתזכו לשקט שלווה וביטחון בקרוב מאוד.
ושוב, אני כל כך מצטערת