4 תשובות
רוצים להרוס את הארוויזיון
הם מטומטמים. כי אם יהיו טילים באירוויזיון אז העולם יבין שאנחנו במצב חרא ויפעל נגדם אמן.
רוצים להרוס את החודש הזה , גם ככה מאוד רגיש כרגע עם יום השואה , זיכרון , עצמאות ואחר כך יש עוד את אירוויזיון שזה ה - מטרה שלהם
טמבלים
מישהו פה אמר שזה בגלל שהם לא רוצים שיהיה אירווזיון ויהיו פה מאות אלפי תיירים
מישהו פה אמר שזה בגלל שהם לא רוצים שיהיה אירווזיון ויהיו פה מאות אלפי תיירים
באותו הנושא: