4 תשובות
רוצים להרוס את הארוויזיון
הם מטומטמים. כי אם יהיו טילים באירוויזיון אז העולם יבין שאנחנו במצב חרא ויפעל נגדם אמן.
רוצים להרוס את החודש הזה , גם ככה מאוד רגיש כרגע עם יום השואה , זיכרון , עצמאות ואחר כך יש עוד את אירוויזיון שזה ה - מטרה שלהם
טמבלים
מישהו פה אמר שזה בגלל שהם לא רוצים שיהיה אירווזיון ויהיו פה מאות אלפי תיירים