התחברות
הרשמה
נכשלתי היום בתיאוריה הראשונה. עוד כמה זמן מותר לי לגשת לעוד אחת?
5 במאי 2019, 11:03
נהיגה
רשיון נהיגה
תיאוריה
תשובה אחת
מחר
ש
שוקו או(נס) קפה ?
באותו הנושא:
נכשלתי תיאוריה ראשונה עד כמה זה גרוע?
היום נכשלתי טסט ראשון
נכשלתי תאוריה ראשונה מפחדת לגשת לשנייה
נכשלתי היום בטסט ראשון,עידוד מישהו?במיוחד מחבר'ה שכבר הוציאו רישיון
אם לדוגמה נכשלתי בתיאוריה, אני יכולה לגשת יום אחרי זה שוב או שאני צריכה לחכות זמן?
זה בסדר שביום ראשון נכשלתי בטסט ראשון ואני עד עכשיו בדיכאון במיטה בוכה?
נמאס לי כבר נכשלתי בתאוריה ואני לא יודע איך להמשיך הלאה, מה לעשות?
נכשלתי תיאוריה שנייה אני כזאת גרועה?
נכשלתי היום בטסט ראשון. עידוד?
במידה ועוברים בטסט ראשון ותיאוריה ראשונה כמה עולה כל הקטע של ללמוד ולעשות רשיון?
ישש עברתי תיאוריה שניה עכשיו עם טעות אחת, אתמול נכשלתי עם 5 טעויות, מה אתם אומרים?