3 תשובות
כל עוד לא היה מצלמה או שוטר אז לא
שואל השאלה:
הייתי עם וויז עם הייתה מצלמה אז הוא היה אומר לי לא?
לא יעשו כלום לרישיון שלך
במידה והייתה מצלמה יכול להיות שתקבלי דוח
אבל אני לא חושבת שתקבלי