3 תשובות
כל עוד לא היה מצלמה או שוטר אז לא
שואל השאלה:
הייתי עם וויז עם הייתה מצלמה אז הוא היה אומר לי לא?
הייתי עם וויז עם הייתה מצלמה אז הוא היה אומר לי לא?
לא יעשו כלום לרישיון שלך
במידה והייתה מצלמה יכול להיות שתקבלי דוח
אבל אני לא חושבת שתקבלי
במידה והייתה מצלמה יכול להיות שתקבלי דוח
אבל אני לא חושבת שתקבלי
באותו הנושא: