3 תשובות
כלום
אם את במנהרה תשארי שם זה מקום בטוח.
אם את במנהרה תשארי שם זה מקום בטוח.
פשוט תשכבי על הרצפה זה הכי בטוח,
אנונימית
אני מאמין שקצין הביטחון של הרכבת יגיד ברמקול את ההנחיות ע"פ פיקוד העורף.
בכל מקרה, לא סביר להניח שזה יקרה, כי פעולת הרכבות מושבתת מלכתחילה באזורים שתחת מתקפה.
בכל מקרה, לא סביר להניח שזה יקרה, כי פעולת הרכבות מושבתת מלכתחילה באזורים שתחת מתקפה.
באותו הנושא: