7 תשובות
האמת שכל הזכויות זה קל לרוב הן נובעות מהיגיון פשוט פרט לזכות לחירות
אני לא :)
לא קשה, הכל הגיוני פשוט
איך הלך לכם?
קראתי המון פעמים.
אבל אני בטוחה שכשאגיע למבחן, אשכח הכל.
אבל אני בטוחה שכשאגיע למבחן, אשכח הכל.
אני עברתי על זה כל כך הרבה פעמים במהלך השנתיים האחרונות שאי אפשר שלא לזכור
לפי כח החשק
באותו הנושא: