13 תשובות
לא זה ולא זה
ניראה לי שמותר להשתמש עם דף של אותיות
ניראה לי שמותר להשתמש עם דף של אותיות
להתכונן עד שלוש אם את חושבת שתוכלי להישאר מספיק מפוקסת במבחן.
ואמורים לכתוב שלוש אותיות.
ואמורים לכתוב שלוש אותיות.
שואל השאלה:
ידעתיי
ידעתיי
אנונימית
אוקיי מגניב
לא זה ולא זה
עדיף שתתכונני עד שתרגישי שהחומר יושב לך טוב בראש מאשר שתקומי מוקדם יותר
או אם יש לך מועד ב' בבית ספר שלך תעשי מועד ב
או אם יש לך מועד ב' בבית ספר שלך תעשי מועד ב
שואל השאלה:
זה מועד ב
זה מועד ב
אנונימית
סתם שאלה, כמה קיבלת במועד א'?
שואל השאלה:
לא עשיתי אותו..
לא עשיתי אותו..
אנונימית
אה.
ציפיתי לתשובה יותר מבדרת.
ציפיתי לתשובה יותר מבדרת.
שואל השאלה:
חחח
מניחה שהייתי מקבלת 3
חחח
מניחה שהייתי מקבלת 3
אנונימית
פעם היה לי מבחן בספרות
היו בו חמש שאלות
עניתי על כל השאלות
יצאו לי שני עמודים
כנראה שזה היה ממש גרוע
קיבלתי חמש
נקודה על כל שאלה
ואז המורה נתנה לי עוד 20 נקודות בונוס
הקיפה בעיגול
עשתה חץ
הרשמה
"על ניסיון"
זה כאב.
היו בו חמש שאלות
עניתי על כל השאלות
יצאו לי שני עמודים
כנראה שזה היה ממש גרוע
קיבלתי חמש
נקודה על כל שאלה
ואז המורה נתנה לי עוד 20 נקודות בונוס
הקיפה בעיגול
עשתה חץ
הרשמה
"על ניסיון"
זה כאב.
שואל השאלה:
מתה אני זוכרת ששנה שעברה היה לי מבחן באינגליש אני כזה אחרי שחרשתי את חיי
כל הלילה באתי כזה בגאווה פחה איזה קל
קיבלתי 27
ירד לי הביטחןן העצמי
מתה אני זוכרת ששנה שעברה היה לי מבחן באינגליש אני כזה אחרי שחרשתי את חיי
כל הלילה באתי כזה בגאווה פחה איזה קל
קיבלתי 27
ירד לי הביטחןן העצמי
אנונימית
באותו הנושא: