13 תשובות
לא זה ולא זה
ניראה לי שמותר להשתמש עם דף של אותיות
להתכונן עד שלוש אם את חושבת שתוכלי להישאר מספיק מפוקסת במבחן.
ואמורים לכתוב שלוש אותיות.
FML
שואל השאלה:
ידעתיי
אנונימית
אוקיי מגניב
FML
לא זה ולא זה
עדיף שתתכונני עד שתרגישי שהחומר יושב לך טוב בראש מאשר שתקומי מוקדם יותר
או אם יש לך מועד ב' בבית ספר שלך תעשי מועד ב
שואל השאלה:
זה מועד ב
אנונימית
סתם שאלה, כמה קיבלת במועד א'?
FML
שואל השאלה:
לא עשיתי אותו..
אנונימית
אה.
ציפיתי לתשובה יותר מבדרת.
FML
שואל השאלה:
חחח
מניחה שהייתי מקבלת 3
אנונימית
פעם היה לי מבחן בספרות
היו בו חמש שאלות
עניתי על כל השאלות
יצאו לי שני עמודים
כנראה שזה היה ממש גרוע
קיבלתי חמש
נקודה על כל שאלה
ואז המורה נתנה לי עוד 20 נקודות בונוס
הקיפה בעיגול
עשתה חץ
הרשמה
"על ניסיון"

זה כאב.
FML
שואל השאלה:
מתה אני זוכרת ששנה שעברה היה לי מבחן באינגליש אני כזה אחרי שחרשתי את חיי
כל הלילה באתי כזה בגאווה פחה איזה קל
קיבלתי 27
ירד לי הביטחןן העצמי
אנונימית