5 תשובות
אהה אז לא הייתי
אנונימי
כן הייתי
שואל השאלה:
כאילו במחלקה פסיכיאטרית...
כאילו במחלקה פסיכיאטרית...
אנונימית
אני הייתי בהדסה
אני הייתי בשערי צדק
אנונימי
באותו הנושא: