6 תשובות
מדבר
אפילו יותר מדי ._.
אנונימית
הצד שמקשיב
מדברת הרבה אבל מודעת לזה אז שואלת גם שאלות כדי שמי שמדבר איתי יוכל לבטא את עצמו ולא לחשוב שאני אחת כזאת שמדברת רק על עצמי
אנונימית
מדבר
יותר מידי...
הכוונה לאנשים חדשים כן? אני לא יוצאת לדייטים וכאלה .

אני לא טיפוס דברן , בכלל , בטח שלא עם אנשים חדשים , אז אני מניחה שאני המקשיבה
מדבר, למרות שאני כל הזמן מנסה להקשיב.