11 תשובות
כן, את החבר הכי טוב שלי. היה קצת מביך אבל סהכ נהנינו
כן כי מסתבר שהוא חבר טוב של בן דוד שלי היה ממש כיף נגמר בבגידה מצדו אבל שיקפוץ לי אני במקום אחר
כן , אבל באתי עם חברה בעקבות צורכי בטיחות (הוא היה מודע) וגם הסתובבתי עם מספריים בתיק (אי אפשר לדעת מה קורה) , אני לא נהניתי בכלל , היה סתם משעמם וזהו
נופ.
נפגשתי עם 3 אנשים מסטיפס, עם אחד היה מושלם כי הוא הפך לבן זוג שלי באותו היום, עם השניים האחרים היה נחמד. ולא היה מביך
כן, היה מגניב
שואל השאלה:
התביישתם או לא?
למי שלא היה מביך האם התביישתם בכל זאת?
התביישתם או לא?
למי שלא היה מביך האם התביישתם בכל זאת?
אנונימי
התביישתי קצת
שואל השאלה:
וnothing השאלה אם זה גם היה מביך?
וnothing השאלה אם זה גם היה מביך?
אנונימי
כן אבל לא ממש יצא מזנ טוב... פיתחתי אליו רגשות וזה תא היה הדדי ואז הפסקנו לדבר
אנונימית
נפגשתי ברור
ויש את ההתחלה שלפעמיים טיפה מביך אבל בהמשך הכל מסתדר
ויש את ההתחלה שלפעמיים טיפה מביך אבל בהמשך הכל מסתדר
באותו הנושא: