13 תשובות
התקשרתי אליה הרוב , פחות הודעות
שואל השאלה:
למה אין לך תמספר מלאך?
אנונימית
כלום, חכיתי שהיא תענה
ואם זה היה דחוף התקשרתי
הוא לא ממש בקשר טוב עם ההורים הוא לרוב אצלי
שואל השאלה:
מה קרה לו עם ההורים?
אנונימית
אין לי את המספר של אמא של חבר שלי אפילו היא לא שמורה אצלו חח
שואל השאלה:
ספרי לי
אנונימית
מה זה מעניין אותך
שואל השאלה:
רעה
אנונימית
אה תוב
כן. פשוט התקשרתי אליה
אם אני שולחת לה הודעה זה אומר שזה חשוב
קרה, ולא עשיתי כלום. מה אני כבר יכולה לעשות?
סתם ככהזה פשוט
באותו הנושא: