6 תשובות
לא לא להיפגע הוא החמיא לך.
הוא כנראה חושב שאיפור זה מחמיא לך, אבל אם את לא מרגישה בנוח עם איפור ואת לא רוצה את לא חייבת. אני אישית מעדיפה טבעי
שואל השאלה:
אבל הוא אומר לי להתאפר..
זה כאילו שבטיבעי אני מכוערת..
אנונימית
את יפה כמו שאת הכל בסדר 3> אל תקחי כל מה שאומרים לך ללב,ואם הוא אומר לך שאת מכוערת הוא בכלל לא חבר אמיתי. פשוט אל תשימי על מה שהוא אומר
את תמיד יפה כמו שאת כשיש לך ביטחון עצמי, אם את חושבת שאת רוצה לשים איפור את יכולה, אבל אל תעשי את זה רק כי אומרים לך
אל תיפגעי. את יפה כמו שאת בטוח אז גם אל תתאפרי:)