3 תשובות
אז תנסי אולי שנה הבאה. את יכולה לעשות את השינוי הזה, זה לא יהיה קל אבל זה משהו שאת יכולה לעשות. ההבדל בין אנשים מצליחים לאנשים לא מצליחים זה שאנשים מצליחים עושים את השינוי הזה ואנשים לא מצליחים נשארים שטחיים כמו ה"חברים" שלך.
אם את צריכה עצות כלשהן אני כאן תמיד.
שואל השאלה:
הבעיה שכבר סוף שנה ואף בית ספר לא רוצה לקבל אותי עם הציונים שיש לי
תתחילי לעשות שינוי. תלמדי ותתפסי קצב עם החומר ותבקשי לעבור לבית ספר יותר טוב. תשני את החבורה שאת מסתובבת איתה ומקסימום יש מלא אנשים באינטרנט.
לגבי המראה, באמת שמראה זה חשוב רק לאנשים שטחיים שלא שווים את התשומת לב שלך. ביטחון עצמי זה הרבה יותר חשוב ומשדר אטרקטיביות הרבה יותר.