4 תשובות
בסדר, לילה טוב.
ניפגש שבוע הבא.
ניפגש שבוע הבא.
אנונימית
אין בעיה, נפגש פעם הבאה
חג שמח
חג שמח
בסדר לילה טוב
סבבה, נפגש בפעם אחרת
לילה טוב
לילה טוב
באותו הנושא: