4 תשובות
בסדר, לילה טוב.
ניפגש שבוע הבא.
אנונימית
אין בעיה, נפגש פעם הבאה
חג שמח
בסדר לילה טוב
סבבה, נפגש בפעם אחרת
לילה טוב
616