9 תשובות
בטח שזה בסדר. אין לך כוונה רעה.
לדעתי כן
כל אחד והדרכים שלו להתמודד אין דרך טובה ולא טובה
כל עוד כיבדת את הצפירה אז הכל טוב
כל אחד והדרכים שלו להתמודד אין דרך טובה ולא טובה
כל עוד כיבדת את הצפירה אז הכל טוב
לא
זה לא מכבד בכלל
את צוחקת על החיילים שמתו בניסיון להגן עלייך
זה לא מכבד בכלל
את צוחקת על החיילים שמתו בניסיון להגן עלייך
הוא לא צוחק על החיילים והוא לא צוחק בכללי, זה מצב שמנסים כל כך לא לצחוק וקורה שיוצא. אין לו שום כוונה רעה למה להגיד לו דבר כזה?
אויש נו הוא לא צוחק על חיילים שמתו
אז הוא חייך בצפירה...מה שחשוב זנ מה שהוא עושה מעבר לא רק ביים הזיכרון
אז הוא חייך בצפירה...מה שחשוב זנ מה שהוא עושה מעבר לא רק ביים הזיכרון
כולם נזכרים בהם רק כשיש צפירה פתאום. יש משפחות שחוות את האובדן כל יום, חיוך בצפירה מדבר שלא קשור בכלל לא אומר שהוא לא מכבד.
כן זה בסדר
מוש באדם אמאלה מה קשור הכלבה שלה הצחיקה אותה בסך הכל
ושואלת השאלה כן זה בסדר גם לי זה קרה אתמול הכלבה שלי לא הבינה מה זה ונבחה מצחיק אז קצת גיחחתי
ושואלת השאלה כן זה בסדר גם לי זה קרה אתמול הכלבה שלי לא הבינה מה זה ונבחה מצחיק אז קצת גיחחתי
תנסי פעם הבאה לעמוד בלי לצחוק, אבל זה בסדר כי לא יכלת להתאפק ולא הייתה לך כוונה רעה, כל עוד את מכבדת אותם ועמדת בצפירה וניסית הכול בסדר.
באותו הנושא: