התחברות
הרשמה
למה אנשים רוצים שלהיות מהאנשים שאני סומך עליהם לא משנה מה
מהאנשים שאני כ"כ אוהב. כרגע יש רק בן אדם אחד כזה. למה יש עוד אנשים שרוצים להיות כאלו?
8 במאי 2019, 11:38
ביטחון עצמי
ידידות
אמון
לסמוך
בטחון עצמי
2 תשובות
לא הבנתי
ע
ערס עם הוביס
כי אנשים אוהבים להרגיש שסומכים עליהם. כל אחד רוצה להרגיש בטוח ושיש לו את הסמכות שלך עליו.
ס
סנופקין .^_^.
באותו הנושא:
מתי אנשים יבינו שלהיות שמאלני לא אומר לתמוך במחבלים?
הייתם רוצים להיות מהאנשים האלה שחושבים שהם בעצמם נראים טוב?
אתם מהאנשים האלה שפונים לאנשים אחרים (זרים) בכינויים- "מאמי", "חיים", "נשמה"?
יש לכם חבר שכל מילה שלו אנשים מתים מצחוק פשוט? הייתם רוצים גם להיות מהאנשים המצחיקים האלה?
איך לבי'ציות (כמו באמריקה) יש מלא חברים אם אומרים שלהיות ביצ'ית מרחיק אנשים ממך?
אני כל כך רוצה להיות אחת מהאנשים האלה שתמיד מוקפים באנשים...
איך מסבירים לאנשים שלהיות בחדר זה כי רוצים בפרטיות ולא קשור לדיכי?
תגידו, למה אנשים מזייפים בטחון? ולמה אנשים חושבים שלהיות שקט=להיות חסר בטחון?
אתם מהאנשים ששרים במקלחת או מהאנשים שמכחישים שהם שרים במקלחת?
למה אנשים חושבים שלהיות חסר חברים זה רע?
במיינקראפט אני רואה רק חצי מהאנשים יש אנשים שמרביצים לי ואני לא רואה אותם בכלל