4 תשובות
שעוד שניה את מסיימת ויש כאלה שעדיין לא התחילו
שואל השאלה:
כן אבל הקטע הוא שכבר עשיתי כמעט את כל הבגרויות ולא נשאר לי כח בכלל
כן אבל הקטע הוא שכבר עשיתי כמעט את כל הבגרויות ולא נשאר לי כח בכלל
אחותי הלוואי עלי אני גם יב ונשארו לי כל כך הרבה בגרויות תתנחמי בזה שנשאר לך רק 3
לא יודעת מה איתך
מצידי תתני לי עוד 30 בגרויות לא מעניין אותי העיקר לא לסיים בית ספר!!!
איך נצא ככה לצבאא אשכרה אנחנו מסיימות פרק בחיים שנקרא לימודים לא נתפסס
ואני לא מהחובבות לימודים אבל אני לא רןצה לסיים בגלל כל החוויות והחברות והמורים שהתחברתי אליהם והשיעורי צחוקים בכיתה וההפסקות :(( אוףף
מצידי תתני לי עוד 30 בגרויות לא מעניין אותי העיקר לא לסיים בית ספר!!!
איך נצא ככה לצבאא אשכרה אנחנו מסיימות פרק בחיים שנקרא לימודים לא נתפסס
ואני לא מהחובבות לימודים אבל אני לא רןצה לסיים בגלל כל החוויות והחברות והמורים שהתחברתי אליהם והשיעורי צחוקים בכיתה וההפסקות :(( אוףף