5 תשובות
יכול להיות
אעא אולי האוויר הפתוח שיש בצפון זה מה שמבטל את הצינון..?
יש אלרגיות ממש מוזרות. אז הגיוני. אני הייתי אלרגית לבית ספר, כל פעם שבאתי לבית ספר לא הרגשתי טוב והאף נטף, אבל בחופשים לא. מבינה על מה את מדברת.
זה לא שאת אלרגית, אצלי זה ככה כשאני משום מה ישנה אצל חברים,
אבל זה כנראה הלחות, אוליי החום,
כי אצלי החום ממש גורם להצטנן,
לפחות גרם עד שהלכתי לרופאה כי זה היה מוגזם כבר.
אבל זה כנראה הלחות, אוליי החום,
כי אצלי החום ממש גורם להצטנן,
לפחות גרם עד שהלכתי לרופאה כי זה היה מוגזם כבר.
אולי פשוט יש לך איזה צמח ליד הבית
באותו הנושא: