2 תשובות
מהין אותך לגמרי קרה לי כבר אם את רוצה לדבר על זה מוזמנת לשלוח הודעה :)
מבינה אותך.. אם את רוצה לדבר עם מישהו אז אני כאן :)
מה שכן אל תשלחי לו שום הודעה
מה שכן אל תשלחי לו שום הודעה
באותו הנושא: