15 תשובות
לא לומדת בימי שישי
והו
לא, אין לי בית ספר בימי שישי במילא
לא אין לי
נופ
יאפ
לא (אני צופה לעריכה קטנה)
כן למה לא
כןן;_; ובגלל שכל הבנות בבהיס לא באות ביום שישי אז המנהל החסר מוח אמר שיי שלא באה בשישי מורידים לה ציון מהמבחנים המסכמים. רק שתבינו לאיזה רמה הם הגיעו! סאחים טיפשים.
אנונימית
כן.
לי אישית אמא נותנת לא ללכת
כע אין לי ברירה
לצערי