התחברות הרשמה

רק אני חושבת שהשיר ליתיום מדהים?

10 במאי 2019, 02:03
דעות גולשיםחוות דעת    
5 תשובות
גם אניי
W
What the hell?!
גםם אניי
M
Made in Heaven
של נירוונה או של אוונסנס? כי שני השירים האלו מדהימים בעיניי.
Enigma
שואל השאלה:
נירוונה
ז
זוט מהטיקטוק לשעבר
גם אני
!
!!I got blisters on my fingers
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על השיר המדהים הזה???
מה אתם חושבים על השיר המדהים הזה?
רק אני חושבת שהשיר alive של סיה מדהים?
רק אני חושבת שזה שיר מדהים?
רק אני חושבת ש Bohemian Rhapsodyשל Queen זה שיר מדהים?
רק אני חושבת שדואה ליפה מושלמת ושכל שיר שלה פשוט מדהים?
תיקון סוללות ליתיום - מחפש מישהו שמבין בסוללות ליתיום לתיקון ובניית סוללה חדשה לאופניים חשמליים מחיפה.
רק אני חושב שזה שיר מדהים?!?!?
רק אני חושבת שהשיר for no one של הביטלס מדהים?
מה אתם חושבים על השיר המדהים הזה?
מה אתם חושבים על השיר המדהים הזה?