8 תשובות
להבין שזה סתם קראש קטן שיעבור
להמשיך הלאה בחייך.. ההפרש גילאים מוגזם...
שואל השאלה:
זה לא קראש קטן, זה כבר כמעט שמונה חודשים ככה
זה לא קראש קטן, זה כבר כמעט שמונה חודשים ככה
תקשיבי את בת 14 כל קראש קטן יראה לך ביג דיל
(לא בכוונה של לפגוע כן?)
אבל הוא כבר עוד רגע בן 18 תאמיני לי הוא לא חושב כמוך
ואת סתם מכניסה לעצמך רעיונות לראש שכנראה יפגעו בך..
אין בעיה שתרגישי ככה מותר להתאהב אבל תשאירי את זה בגדר השיחות הקטנות והסטוקינג וזהו
זה לא יתפתח מעבר גם ככה
(לא בכוונה של לפגוע כן?)
אבל הוא כבר עוד רגע בן 18 תאמיני לי הוא לא חושב כמוך
ואת סתם מכניסה לעצמך רעיונות לראש שכנראה יפגעו בך..
אין בעיה שתרגישי ככה מותר להתאהב אבל תשאירי את זה בגדר השיחות הקטנות והסטוקינג וזהו
זה לא יתפתח מעבר גם ככה
אם את מרגישה אליו משהו לכי על זה למרות שאסור קשר כזה בין חניכה ומדריך....אז תצטרכי לחכות שזה יגמר או משהו
אנונימית
את יכולה לראות אם הוא מאוהב בך
תראי לו סימנים קטנים שהוא יזהה שאת מאוהבת בו
ואם הוא מאוהב בך אפילו יותר ממה שאת בו
הוא ידבר איתך על זה ואפילו אולי יציע לך חברות
תראי לו סימנים קטנים שהוא יזהה שאת מאוהבת בו
ואם הוא מאוהב בך אפילו יותר ממה שאת בו
הוא ידבר איתך על זה ואפילו אולי יציע לך חברות
ממש לא
הםרס בסדר ארבע שנים בערך
ואם הוא ככה כמו שאת מתארת רוב הסיכויים שיכול לצאת מי זה משהו
הםרס בסדר ארבע שנים בערך
ואם הוא ככה כמו שאת מתארת רוב הסיכויים שיכול לצאת מי זה משהו
אנונימית
איזו הגזמה וואו^
באותו הנושא: