7 תשובות
שולחת
לא
לא שולח הודעה, למה שאדבר עם אדם שאני יודע שפגע בי?
שולח אם אני מגלה שהיא בעצם בן אדם טוב והיא מזייפת את עצמה במציאות
שולחת
לא עוברת מפה לווצאפ. נקודה.