7 תשובות
נמצאת בכזו עכשיו ואני מעדיפה כת זה
לא
מעדיפה את זה היה לי חבר שגר בשכונה שלי וזה פשוט מחרפן אין זמן עצמי כל הזמן דבוק אלי ..
אני רואה אותו פעם בשבוע וזה קשה
היה קשה, אבל הייתי מסתדרת
כן
כמו שאמרו מעליי זה מחזק את הגעגוע ומעצים את הזוגיות לדעתי
כמו שאמרו מעליי זה מחזק את הגעגוע ומעצים את הזוגיות לדעתי
כן חד משמעית מעדיפה את זה גם כי יש את הגעגוע הזה והציפייה אליו
באותו הנושא: