4 תשובות
לדעתי בשביל שתביני שזה לא מביך בכלל את צריכה להתחיל ב'קטן'
הכוונה קודם כל ליד הבית
שתרגישי ביטחון
במקומות יותר רחוקים עם יותר אנשים
אפילו גם עם חברות/חברים
נראה לי שאת תעשי הכל בשלבים לא יהיה לך אכפת מפדח לא מפדח ,את תעשי מה שאת רוצה
הכוונה קודם כל ליד הבית
שתרגישי ביטחון
במקומות יותר רחוקים עם יותר אנשים
אפילו גם עם חברות/חברים
נראה לי שאת תעשי הכל בשלבים לא יהיה לך אכפת מפדח לא מפדח ,את תעשי מה שאת רוצה
אנונימית
זה סבבה לגמרי וזה בכלל לא מפדח
שואל השאלה:
אנונימית נשמעת שאת מבינה את הסיטואציה (:
אנונימית נשמעת שאת מבינה את הסיטואציה (:
אנונימית
תעשי את זה מה כבר יכול לקרות
באותו הנושא: