4 תשובות
לדעתי בשביל שתביני שזה לא מביך בכלל את צריכה להתחיל ב'קטן'
הכוונה קודם כל ליד הבית
שתרגישי ביטחון
במקומות יותר רחוקים עם יותר אנשים
אפילו גם עם חברות/חברים
נראה לי שאת תעשי הכל בשלבים לא יהיה לך אכפת מפדח לא מפדח ,את תעשי מה שאת רוצה
אנונימית
זה סבבה לגמרי וזה בכלל לא מפדח
שואל השאלה:
אנונימית נשמעת שאת מבינה את הסיטואציה (:
אנונימית
תעשי את זה מה כבר יכול לקרות