4 תשובות
שואל השאלה:
הם מוכרים, אבל יש להם מלא שירים שהם לא מוכרים בכלל, וחוץ מזה אני הרבה פעמים רואה שאומרים עליהם שהם "היו סתם להקת בנים."
אנונימית
לא
לא..
הם גם לא אוברייטד. אבל אנדרייטד הם לא
לא, הם מאוד ידועים.