7 תשובות
בטח שכן! המורה כתבה לי למה לא הגעת??
כתבתי- סתם... לא מרגיש טוב ממש אין מצב רוח אני מאוד עייף. אני במיטה נח.
תכתבי לה
היי .....
היום אני לא אוכל להגיע לבית ספר יש לי אירוע משפחתי
תודה ויום טוב
תבואי לבית ספר.
תבואי לבית ספר... אירוע משפחתי לא יעבוד כי ישאלו את ההורים. עדיף שתלמדי או שלא יהיה לך עתיד טוב.
שואל השאלה:
אני לא יכולה לכתוב את זה למורה שלי
אנונימית
סתם שאת עייפה, ללא מצב רוח. ולא באלך. למה להכריח?? עם עד כדי לך באלך
אירוע משפחתי תמיד עובד