6 תשובות
כרגע לא. אני גם לא רואה את זה משתנה בקרוב.
יש יחידות שבנות עדיין יכולות להתקבל (חובלים נגיד).
יש יחידות שבנות עדיין יכולות להתקבל (חובלים נגיד).
לא :/
לא בתור לוחמות...
לא. בקושי נותנים חיר גבולות את עפה לי למטכל
לא, בתור לוחמות לא.
תומכות לחימה כן. בעתיד נוכל, אנחנו בדרך לשם.
תומכות לחימה כן. בעתיד נוכל, אנחנו בדרך לשם.
באותו הנושא: