5 תשובות
כי אנשים מפחדים משינוי
הממ..שיט איז ריל
כי ככה זה ,אנשים מתגוללים בסביבת אנשים דומים להם
כי ככה זה ,אנשים מתגוללים בסביבת אנשים דומים להם
כי אנשים לא משחררים ולא רוצים להכיר את כל השכבה שלהם לפני שהם מסיימים את הבית ספר, כי זה כנראה לא מספיק חשוב להם חחח
לא אנחנו לא...
כי אף אחד לא רוצה להיות לבד ולאנשים שנכנסים בכיתה יב יותר קשה להתעקל ם
באותו הנושא: