5 תשובות
אני מניחה שאפתור 3 בגרויות משנים קודמות וזהו..
האמת שלא למדתי לבגרות הזאת בכלל
אבל מה שכן 805 זוועה
תראי, אין ממש מה ללמוד- הכי טוב, אם יש לך סיכומים אז לקרוא אותם
ולפתור בגרויות
מלא מהם
זה לא כזה קשה שמבינים את הקטע, תחזרי על החוקים מלא
אבל מה שכן 805 זוועה
תראי, אין ממש מה ללמוד- הכי טוב, אם יש לך סיכומים אז לקרוא אותם
ולפתור בגרויות
מלא מהם
זה לא כזה קשה שמבינים את הקטע, תחזרי על החוקים מלא
שואל השאלה:
מאיפה משיגים סיכומים?
מאיפה משיגים סיכומים?
אנונימית
המורה שלנו הייתה כותבת סיכומים
שואל השאלה:
יש לך במקרה שתוכלי לשלוח לי?
יש לך במקרה שתוכלי לשלוח לי?
אנונימית
באותו הנושא: