9 תשובות
הייתי רוצה להיות חצי אסייתית אבל לא לגמרי, נניח אבא ישראלי ואמא פיליפינית ושנגור באמריקה או לונדון
אנונימית
ארהב אמריקאי עשיר מאוד
ישראל
כי נחמד פה
מרכז אירופה.
ישראל לא משנה מה
ובאמת שסבבה עם העדות שלי אז לא מחליפה
אנונימית
איטליה ועדה אוקראינית
פשוט כי איטליה זה גם עדן והאוקראיניות נראות טוב.
בגלל שכולם בשוויץ טחונים ובדרך כלל להולנדים יש גנים טובים
שוויץ והולנדי