3 תשובות
אני הייתי מכינה משהו בעצמי במקום לקנות אם יש זמן, עוגיות שוקולד צ'יפס זה מאוד נחמד או עוגה.
אולי אם את.ה לא יודע.ת להכין, תביא.י משהו שאת.ה אוהב.ת ואת.ה רוצה לשתף ^^
אני חושבת שפרחים או קצת ממתקים או אפילו עוגה זה דבר נפלא להביא.
אני לא אמליץ על דברים יקרים או כאלה שמראים קרבה יתרה (כי זה ההורים שלה לול) אבל הדברים שהצעתי הם דברים שדי מקובל לתת לאנשים כאות הערכה ולא יהיה מוזר לתת את זה..
תביא להם שוקולדים
למרות שאתה לא חייב לקנות