6 תשובות
אני תמיד מרגיש שאני טוב
אני מאמין שאני בן אדם טוב ומוזר ואני חולה על עצמי אבל אני מאמין שכולם חולים על עצמם
אנונימי
אני מרגישה שאני בן אדם ממש טוב אבל לפעמים אני רעה למי שרע אליי ואני לא מצטערת על זה (:
אנונימית
אני תמיד מרגישה שאני יכולה להיות יותר טובה מעצמי עכשיו.
אני בנאדם זבל
אני יודעת שאני בן אדם טוב אבל תמיד יש עליות ומורדות ....