3 תשובות
זה לא לפי מספר נפשות
זה לפי הכנסה
קו העוני הוא רמת הכנסה, שמי שמרוויח פחות ממנה נחשב עני. אצלנו קו העוני הוא 50% מההכנסה הפנויה החציונית למשפחה. מה זאת הכנסה פנויה חציונית? הכנסה פנויה מבטאת את ההכנסות מעבודה, השקעות ונכסים מניבים. המושג חציונית הוא סטטיסטי מצב שבו לחצי מהאנשים יש מעל הנתון (הכנסה פנויה) ולחצי יש מתחת
אני חושבת שזה לא אמור להיות מחושב לפי הכנסות וזה ובלה בלה בלה.
יש אוכל? יש בית? יש מיטה? הכל טוב ברוך השם זה מצב מצויין.
שואל השאלה:
אנחנו במינוס 500 אלף שקל זה הרבה?