5 תשובות
לא ללכת ולהביא אישור רופא שיהיה מוצדק
קחי תרופה תלכי את חייבת
שואל השאלה:
אין לי למה ללכת לרופא ואין לי איזה תרופה לקחת אני גם לא יודעת לבלוע כדור
אנונימית
תלכי לרופא כדי לקחת אישור רפואי ואז יצדיקו לך את החיבורים של היום
אם את לא יכולה ללכת למה שתלכי ותדביקי את כולם
אם זה מעודד אותך לי יש 188 בערך
וזה לא בעיה תשאירי בבית פשוט תוציא אישור רפואי ויציקו לך את החיסורים.

נגיד אני הולכת למזכירה ואומרת לה שלא הרגשתי טוב ותביאי לי אישור רפואי על התאריך.... והיא פשוט נותנת לי את לא בהכרח צריכה להיכנס לרופא.
~L~