11 תשובות
תאכלי בבית
חבל על הכסף
אוכל ביתי יותר בריא ויותר זול במקרה הזה.
תתגברי על החשק זה רק טעם שעובר אחרי כמה שניות לעומת אוכל בריא וביתי
תלכי לאכול בחוץ, אם את מתפנקת פעם ב, אז זה בסדר
שואל השאלה:
ומה אני יאכל בבית נקניקות?
אנונימית
שואל השאלה:
ואני אוכלת הרבה בחוץ לאחרונה
אנונימית
כן זה לא בריא לאכול הרבה בחוץ
לאכול בחוץ הכל מקרה.
עדיף לך נאגטס ולא נקניקניות
זה מאכל שבנוי מכל הגיפה שנשאר מבשר
אל תאכלי את זה
היא צודקת ^
אם יש לך אוכל בריא יותר חביתה לחם סלט וכאלו אז עדיף
אם יש רק נקניקיות וכאלו בסגנון עדיף נאגטס
שואל השאלה:
תרגעו כל העולם אוכל נקניקות ואני אוכלת את זה מידי פעם
אנונימית