6 תשובות
כנראה את בי, למרות שאת לא חייבת להלחיץ את עצמך עם הגדרות
שואל השאלה:
אבל אני תמיד נמשכתי לבנות
אנונימית
אולי אז כנראה רק חשבת שהם נראים טוב? לא בחובה משיכה
אז את לא לסבית כנראה?
אם את נמשכת גם לבנים אז את בי
אולי את בי?