9 תשובות
ילדה רגילה לחלוטין שעשתה איבחון?
כל הכבוד שהיא מנסה ומאמינה בעצמה.
אין במה להתבייש, ממש אבל ממש אין. כאילו, ממש!
אני מכירה מלא ילדים שעשו אבחון זה כבר נהיה רגיל. זה הרבה תלוי איזה אבחון עשית ואיזה הקלות קיבלת (;
גם לי יש אז מה אני לא מטומטם אני ממש חכם וצנוע חח
שואל השאלה:
כן, ילדה רגילה- תלמידה שעשתה איבחון כדי להפחית את מידת הלחץ בעת בחינה...
אנונימי
כולם היום עושים אבחון, זה טוב להקלות וזה..
כלום. כמעט לכל העולם יש איבחונים היום..
כלום היום כל בן אדם שני יש איבחון.. מקווה שעזרתי:)
לא חושבים עליה..
באותו הנושא: