4 תשובות
אולי בגלל הרגישות של המקום
אבל הכל בסדר
אבל הכל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא נורא אם אני אשאר עם הקרם לחות?זה קרם לחות מהסדרה של אקניל
זה לא נורא אם אני אשאר עם הקרם לחות?זה קרם לחות מהסדרה של אקניל
אנונימית
ממש לא. חייב קרם לחות
זה שזה שורף לא מעיד על משהו רע
זה שזה שורף לא מעיד על משהו רע
אנונימית
זה מעיד על כך שזה פועל