8 תשובות
עוד הרבה זמן רק התחיל הקיץ
באוקטובר :/
את מעוניית במרוקאי מזיע בתחתון ? אני פה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן ^ ואתה ממש דוחה
אני בן ^ ואתה ממש דוחה
אנונימי
הקיץ פה בארץ זה באמת חרא לא נורמלי עם טונות של חום+לחות שלא נגמרת
יש תחושה שיותר חם+לח משנה לשנה
אם עכשיו חם +לח , לחשוב מה יהיה ב יולי /אוגוסט (הקיץ המעיק)
יש תחושה שיותר חם+לח משנה לשנה
אם עכשיו חם +לח , לחשוב מה יהיה ב יולי /אוגוסט (הקיץ המעיק)
בערב
את אשכרה משווה שואה לזה?
אצלי 40 מעלות לפחות כל יום ואני לא משווה לזה את השואה.
תתביישי.
אצלי 40 מעלות לפחות כל יום ואני לא משווה לזה את השואה.
תתביישי.
וואי כן ממש חם
באותו הנושא: