66 תשובות
אני.
בגילי? אני.
בכללי? התינוק.
בכללי? התינוק.
אני
התינוק
עדיף למות בידיעה שהצלתי חיים מאשר לחיות בידיעה שמנעתי חיים בשביל שאני אחיה
עדיף למות בידיעה שהצלתי חיים מאשר לחיות בידיעה שמנעתי חיים בשביל שאני אחיה
התינוק
שואל השאלה:
אבל אם הייתם משאירים את התינוק הוא היה גודל בלי אמא... זה מזעזע גם
אבל אם הייתם משאירים את התינוק הוא היה גודל בלי אמא... זה מזעזע גם
אנונימי
התינוק. אני חייתי ונהנתי
גם לו מגיע
גם לו מגיע
אני לא אתיפייף, אבחר בי.
חוץ מזה שהתינוק עוד לא נולד והחיים שלו עוד לא התחילו, לי יש בעל ומשפחה ואם אמות הם כולם יפגעו.
חוץ מזה שהתינוק עוד לא נולד והחיים שלו עוד לא התחילו, לי יש בעל ומשפחה ואם אמות הם כולם יפגעו.
א
אני
לתינוק מודעות עדיין אז למי אכפת
אני
לתינוק מודעות עדיין אז למי אכפת
אני
יהיה לו אבא.
אפשר לגדול עם הורה אחד דרך אגב אפשרי.
אפשר לגדול עם הורה אחד דרך אגב אפשרי.
אם הייתי אישה הייתי בוחר בתינוק (או באותו עניין אם הייתי גבר בהריון או משהו), כי אני אדם מבוגר כבר, והתינוק זה עולם ומלואו ויכול לצאת ממנו דברים נפלאים, הוא גם לפי איך שאני רואה את זה האחריות שלי, אני זה שנכנס להריון ולקח על עצמו את האחריות כביכול לשאת אותו 9 חודשים, אז אמשיך לקחת אחריות עד הסוף, גם אם אמות בגלל זה.
למרות שזה גם כן הגיוני לבחור בעצמך, אני לא חושב שאכפת לי מעצמי במיוחד בסיטואציה כזו, הייתי נפטר מעצמי בשביל שההמשכיות שלי תקבל תקווה להתממש
לא מתייפיף או משהו, סתם מחשבה מוזרה שלי
למרות שזה גם כן הגיוני לבחור בעצמך, אני לא חושב שאכפת לי מעצמי במיוחד בסיטואציה כזו, הייתי נפטר מעצמי בשביל שההמשכיות שלי תקבל תקווה להתממש
לא מתייפיף או משהו, סתם מחשבה מוזרה שלי
למה גודל בלי אמא? אולי אמא שלי הייתה מגדלת אותו? אולי היו מאמצים אותו? וחוץ מזה שכנראה גם יש לו אבא.
אני.
אני, אם אני אמות אני אפגע בעוד מלא אנשים מסביבי כמו המשפחה, הצער שתינוק עוד ברחם מת הרבה יותר קטן מאדם שחי חיים ויש לו הרבה מה להפסיד ויש לו השפעה רבה על הסביבה
שואל השאלה:
תחשבו על התינוק.. אפילו אם יהיה לו אבא זה יהיה קשה. אתם בטוחים שאתם רוצים שהתינוק שלכם יגדל ככה?
תחשבו על התינוק.. אפילו אם יהיה לו אבא זה יהיה קשה. אתם בטוחים שאתם רוצים שהתינוק שלכם יגדל ככה?
אנונימי
תלוי עד כמה ההריון מתקדם.
אם אני בחודשיים הראשונים הייתי עושה הפלה.
אם זה היה כבר חודש שישי ומעלה, כנראה שהייתי בוחרת בתינוק.
אם אני בחודשיים הראשונים הייתי עושה הפלה.
אם זה היה כבר חודש שישי ומעלה, כנראה שהייתי בוחרת בתינוק.
אני. קשה והכול אבל... שלא יחיה לבד וכל זה... למרות שיש לי למי להשאיר וזה...
אבל העניין הוא שאני אוכל להיכנס להריון שוב
אבל העניין הוא שאני אוכל להיכנס להריון שוב
עכשיו ברגע זה?
אני.
גם ככה כנראה לא הייתי שומרת את העובר.
תהנו עם לעשות מינוסים רק שאני לא מבינה באיזה עולם בת 14 צריכה להרוג את עצמה כדי שהתינוק שלה שהיא לא יכולה לטפל בו יחיה.
מצטערת אם זה מנוגד לדעות שלכם אבל אני יותר חשובה לעצמי משעובר חשוב לי.
עריכה:
לכל אלו שאומרים שעדיף את התינוק כדי לא למנוע חיים - תחשבו על ההורים שלכם לשנייה, אתם חושבים שאם תמותו החיים שלהם ימשיכו כרגיל?
ושאר המשפחה, והחברים - לא הייתי רוצה לגרום להם כאב. התינוק עוד לא נולד ועוד אין לו חברים ואומנם יש לו משפחה אבל היא גם המשפחה שלי. אז בלי להתייפייף הייתי הורגת את התינוק.
אני.
גם ככה כנראה לא הייתי שומרת את העובר.
תהנו עם לעשות מינוסים רק שאני לא מבינה באיזה עולם בת 14 צריכה להרוג את עצמה כדי שהתינוק שלה שהיא לא יכולה לטפל בו יחיה.
מצטערת אם זה מנוגד לדעות שלכם אבל אני יותר חשובה לעצמי משעובר חשוב לי.
עריכה:
לכל אלו שאומרים שעדיף את התינוק כדי לא למנוע חיים - תחשבו על ההורים שלכם לשנייה, אתם חושבים שאם תמותו החיים שלהם ימשיכו כרגיל?
ושאר המשפחה, והחברים - לא הייתי רוצה לגרום להם כאב. התינוק עוד לא נולד ועוד אין לו חברים ואומנם יש לו משפחה אבל היא גם המשפחה שלי. אז בלי להתייפייף הייתי הורגת את התינוק.
גם אם יחיה בלי אמא, העיקר יחיה.
אעדיף את זה על להרוג אותו ולמנוע ממנו חיים
אני , למה שאלד תינוק בגיל 16? יש לי עוד חיים שלמים לחיות רק התחלתי לצמוח וגם לא הייתי רוצה שהתינוק שלי יגדל בלי אמא שלו.
וחוץ מיזה לא הייתי רוצה לגרום לכל המשפחה שלי עצב כזה גדול, תינוק תמיד אפשר להביא או לאמץ ואני יודעת שהוריי יעדיפו אותי ולא תתינוק הזה
וחוץ מיזה לא הייתי רוצה לגרום לכל המשפחה שלי עצב כזה גדול, תינוק תמיד אפשר להביא או לאמץ ואני יודעת שהוריי יעדיפו אותי ולא תתינוק הזה
אני..
אני מן הסתם
אנונימי
הייתי בוחרת להציל את עצמי, לא מתוך אנוכיות אלא מתוך הידיעה שרוב הסיכויים שהילד יסבול מחיים קשים, ואולי אפילו ירגיש אשם על זה שזה או אני או הוא. אני לא מסוגלת לשאת את העובדה שאני מעניקה חיים קשים למישהו, ושהוא יגדל בין מקומות.
אני
איך התינוק יתמודד בלי אמא??
איך התינוק יתמודד בלי אמא??
מעדיפה לדעת שהצלתי מישהו
בגיל הזה? אני.
למדתי על זה ואומרים שכדאי שההורים ישארו כי התינוק הוא בעצם עוד לא מפותח ועוד לא כלום וההורים כן יכולים להביא עוד ילד.
בכל מקרה אני חושבת שהייתי נשארת אני.
בכל מקרה אני חושבת שהייתי נשארת אני.
אנונימית
זה קרה לאמא שלי שאו אני או היא היינו אמורות למות וכיום אני רושמת את התגובה כשאמא שלי יושבת בספה לידי ...
אני כי בכל מקרה לא הייתי רוצה ילדים ואני יותר חשובה לעצמי מילד שאני לא רוצה
שאני אמות
בגיל עכשיו זה אני
אם אני גדולה זה התינוק
אם אני גדולה זה התינוק
תלוי איזה חודש אני בהריון
אני כמובן.
עזבו שמלכתחילה לא הייתי נכנסת להריון
הייתי עושה הפלה או משהו כי אני לא רוצה שהתינוק יגדל בעולם *כזה* ועוד בלי אמא.
אני לא אומרת שאי אפשר לגדול עם הורה אחד, אני מתארת לעצמי שזה מאוד קשה לגדול בלי אמא ובשלב מסויים להבין למה היא לא בעולם הזה.
אם לי לא הייתה אמא והיא הייתה מתה בלידה, הייתי מרגישה כמו חרא כל החיים שלי כי היא ילדה אותי ובעצם וויתרה על חייה
הייתי עושה הפלה או משהו כי אני לא רוצה שהתינוק יגדל בעולם *כזה* ועוד בלי אמא.
אני לא אומרת שאי אפשר לגדול עם הורה אחד, אני מתארת לעצמי שזה מאוד קשה לגדול בלי אמא ובשלב מסויים להבין למה היא לא בעולם הזה.
אם לי לא הייתה אמא והיא הייתה מתה בלידה, הייתי מרגישה כמו חרא כל החיים שלי כי היא ילדה אותי ובעצם וויתרה על חייה
כיום אני ובעתיד התינוק שלי.
אני ..כי אני לא מסוגלת להביא לעולם ילד שלא יהיה לו אמא ואין מי שיתן לו אהבה של אמא ודאגה עד בלי די ..לא רוצה שתמיד אהיה חסרה לו ..נכון אבא יהיה לידו אבל אין כמו אמא
אנונימית
התינוק
אני כבר חוויתי חיים
לכולם מגיע!
אני כבר חוויתי חיים
לכולם מגיע!
כולם אומרים שהם היו מצילים את עצמם אבל יש דבר אינסטינקט אימהי וברגע שאישה נמצאת בחודשים האחרונים של ההריון שלה והיא כבר מרגישה את העובר זז בועט והכל הרבה נשים יעדיפו להציל את הילד שלהם מאשר את עצמם, זה הטבע. כרגע אנחנו לא מבינים את זה וחושבים רק על עצמנו אבל ברגע שנהיה בהריון מתקדם נבין שהילד שלנו יותר חשוב מהחיים שלנו כי זה הטבע. ככה שאי אפשר באמת לשפוט כי אין לנו מושג בזה
דוגרי? אי אפשר לדעת עד שאתה לא עומד בסיטואציה.
אבל לא הייתי רוצה שהילד שלי יגדל בלי אמא. או שבעלי ישאר בלעדיי.
אבל לא הייתי רוצה שהילד שלי יגדל בלי אמא. או שבעלי ישאר בלעדיי.
אני ברור
אני
חד משמעית אני, בגלל ש...
1. התינוק ייגדל בלי אמא
2. מי יניק אותו?
3. מי ייגדל אותו?
1. התינוק ייגדל בלי אמא
2. מי יניק אותו?
3. מי ייגדל אותו?
אני סליחה תינוק שאין לי
אני
כולה תינוק שעוד לא נולד מה הלוז
כמה תאים
כולה תינוק שעוד לא נולד מה הלוז
כמה תאים
אני אבחר בי.
לא כדי להינצל,כי לא באלי שהילד/ה שלחה יחיה בלי אמא בחיים שלו,בילעדי.
לא כדי להינצל,כי לא באלי שהילד/ה שלחה יחיה בלי אמא בחיים שלו,בילעדי.
סתם שאלה: איך התינוק יוולד אם יבחרו "בתינוק"?
הרי אם האישה מתה אז גם התינוק - הוא עוד לא נולד.
הרי אם האישה מתה אז גם התינוק - הוא עוד לא נולד.
אם זה או אני או התינוק זה הפלה,אין פה יותר מידי מה לעשות.
זה לא חודשים אחרונים ולא נעליים התינוק עוד לא קיים כתינוק.
זה לא חודשים אחרונים ולא נעליים התינוק עוד לא קיים כתינוק.
אני אני אני תמיד אני
יש יותר תינוקות שלא נולדו מאנשים בעולם, מה זה יעזור לי אם דבר שלא קיים עדיין יחיה במקומי?
וחוץ מזה לדעתי ילדים זה לא הדרך לאושר אני אחלה עם עצמי ואם יהיו לי ילדים מגניב ואם לא אז גם מגניב. אני מניחה שאם היו לי יחדים חיים ונושמים הייתי מתה בשבילם, אבל בשביל ילד שלא נולד? מה הטעם? זה טיפשי.
יש יותר תינוקות שלא נולדו מאנשים בעולם, מה זה יעזור לי אם דבר שלא קיים עדיין יחיה במקומי?
וחוץ מזה לדעתי ילדים זה לא הדרך לאושר אני אחלה עם עצמי ואם יהיו לי ילדים מגניב ואם לא אז גם מגניב. אני מניחה שאם היו לי יחדים חיים ונושמים הייתי מתה בשבילם, אבל בשביל ילד שלא נולד? מה הטעם? זה טיפשי.
אויש נו אל תתחכם,
זה או ללדת את התינוק ולמות או לעשות הפלה.
זה או ללדת את התינוק ולמות או לעשות הפלה.
אם בשלב הזה בחיים היא כבר אחרי להגשים את עצמי ולהצליח בדברים שאני רוצה הייתי בוחרת למות ולהשאיר את התינוק כדי לתת לו להגשים את עצמו.
אבל אם לא הגזמתי את עצמי ואת החלומות שלי הייתי בוחרת להישאר בחיים
אבל אם לא הגזמתי את עצמי ואת החלומות שלי הייתי בוחרת להישאר בחיים
אני אבחר בי..
למרות שזה יהיה מאוד קשה בשבילי...אבל הוא עוד לא התחיל את החיים שלו ואני כבר באמצע החיים שלי
למרות שזה יהיה מאוד קשה בשבילי...אבל הוא עוד לא התחיל את החיים שלו ואני כבר באמצע החיים שלי
אנונימית
אני
אני
הוא עדיין לא נולד, לא הייתי רוצה שהוא יגדל בלי אמא
אני לא רןצה להוליד אותו מלחתחילה לחיים לא טובים
הוא עדיין לא נולד, לא הייתי רוצה שהוא יגדל בלי אמא
אני לא רןצה להוליד אותו מלחתחילה לחיים לא טובים
הייתי בוחרת בעצמי כי אני יכולה להכנס להיריון אחר כך שוב פשוט, וכי זה עוד עובר, אני מקווה שהייתי מגלה את זה בשלבים מוקדמים ואז זה בכלל לא נחשב במיוחד רצח
וואוו אני לא יודעת שאלה קשה... מצד אחד זה הילד שלי מצד שני זה אני.. אני לא אדע עד שיהיה לי ילד אבל אם הייתי מוכרחה לבחור אז בוחרת בי כי ילדים אני יכולה לעשות עוד
תלוי בהרבה גורמים אחרים.
אני
מצידי אישית אני בא וזורק את התינוק מהחלון תמיד אפשר לעשות עוד אחד
אני- עד כמה שזה נשמע אנוכי, אבל יותר קשה לילד לגדול בלי אמא מאשר שאני ישאר בחיים ואולי אהיה שוב בהריון.
מפילה עזבו את זה שאני לא רוצה לתת את חיי לאדם שאני לא מכירה אלא אני בטוחה שהילד יחיה כל החיים במחשבה שהוא חיי בגלל שאמא שלו מתה והוא ישנא את עצמו זה דרך נוראית לחיות
דילמה קשה בטירוף אבל אני
אם זה בגיל מבוגר שכבר הספקתי לטעום מהחיים מספיק התינוק
אם בגילי הנוכחי אז זה יותר מסובך
אם בגילי הנוכחי אז זה יותר מסובך
הייתי בוחרת ללדת את התינוק ,לא הייתי חיה אם הייתי בוחרת בי.
אני לא יודעת. אני חושבת שאף אחד לא יכול לתת על זה תשובה אם הוא לא היה במצב הזה. אגב זה קרה למישהי היא בחרה בתינוק, סבתא רבתה וסבא רבה שלי אימצו את התינוק שלה הוא קיבל יחס הוגן כמו כולם הוא אח של סבתא שלי.
באותו הנושא: