3 תשובות
אני לא ממליצה טמפון בהתחלה.. הרבה לא ממליצים , הכי עדיף שתשימי מגן תחתון וזהו
אמורה להיות , בראשון לא היה לי כלום , בכלל. אבל עכשיו בשני יש לי המון וזה סיוט
כן. אם כרגע רק זה יש לך אז לשים.
זה עדיף יותר מאשר לא לשים כשיש זרימה חזקה.
באותו הנושא: