3 תשובות
אני לא ממליצה טמפון בהתחלה.. הרבה לא ממליצים , הכי עדיף שתשימי מגן תחתון וזהו
אמורה להיות , בראשון לא היה לי כלום , בכלל. אבל עכשיו בשני יש לי המון וזה סיוט
כן. אם כרגע רק זה יש לך אז לשים.
זה עדיף יותר מאשר לא לשים כשיש זרימה חזקה.
זה עדיף יותר מאשר לא לשים כשיש זרימה חזקה.
באותו הנושא: