7 תשובות
חח ממש לא אל תקשיבי להם..
הכי לא.
עד אתמול לא היה לי שום בגד של נייק או אדידס (אתמול קנו לי 3 מנייק חיח) ואני ממש לא לובשת "סמרטוטים".
עד אתמול לא היה לי שום בגד של נייק או אדידס (אתמול קנו לי 3 מנייק חיח) ואני ממש לא לובשת "סמרטוטים".
לא..
ממש לא
רק ערסים לובשים אדידס וחושבים שמי שלא אין לו טעם טוב
מה אכפת לך מהם
תלבשי מה שאת רוצה
כל אחד אוהב משהו אחר לא כולם חייבים לאהוב אדידס
תלבשי מה שאת רוצה
כל אחד אוהב משהו אחר לא כולם חייבים לאהוב אדידס
לא מה זה קשור